Selamat Hari Lahir - ke2 0

Ummu Khaulah | 12/19/2008 11:29:00 PM |


Selamat hari ulang tahun kelahiran kali ke dua buat afiqahafaf.blogspot. Hampir sebulan lebih tidak menulis. Semuanya gara-gara afiqahafaf.blogspot ‘sakit’. Entah kenapa bnyak sgt sakitnya kali ni. Alhamdulillah skrg hmpir sembuh dgn wajah yg baru. Namun tidak jauh beza dgn rupa dn pakaian yg dulu Cuma warna dan corak nya sahaja yg berbeza. Bukan tak mahu diubah semuanya. Namun hati ini masih saying.. Mungkin sikit masa lagi boleh berubah sepenuhnya..

Sekarang jarang benar dapat bersama, bukan kerana sudah bosan namun sang waktu sering mencemburi diri. Tidak pernah dinafikan pada ayat yang mengatakan ‘ Kerja yang perlu dibuat lebih banyak dari masa yang ada’. Pejuang islam tidak perlu mengeluh kerana disana ada hadiah yang lebih besar sedang menanti..Kalau seorang pekerja akan penat bekerja tetapi bila dibayangi wang ringit bakal menjadi milik untuk menyara keluarga penat pasti akan lenyap. Senyum pasti sentiasa terukir dibibir biarpun wajah di makan usia. Namun pejuang yang ingin menegakkan islam di mata dunia tidak perlu dibayangi dengan wang ringgit. Cukuplah dengan janji KHALIQ. Percayalah DIA tidak pernah mungkir janji.

Buat sahabat seperjuangan yang sedang sibuk menelaah pelajaran untuk imtihan yang kian hampir, bittaufiq.. moga beroleh nusrah dariNYA.

0 Responses So Far:

 
srikandi islam Copyright © 2010 Afaf Theme is Designed by Afiqahafaf Home | RSS Feed | Comment RSS