Pensil Lambang Salib!!!! 0

Ummu Khaulah | 6/29/2007 05:06:00 AM |


Terkejut saya apabila melihat gambar ini. Walaupun ia bukanlah satu isu yang baru, namun saya percaya masih ramai lagi diantara kita tidak menyedari hakikat yang melanda Malaysia, tanah air yang kita cintai....

Ini produk terbaru yang boleh merosakkan akidah anak-anak kita. Pensil yang berbentuk salib dengan ukiran manusia disalib dalam pelbagai warna yangmenarik. Menarik dan bertujuan untuk digantung pada leher anak-anak kita. Jika ibu bapa terjumpa pensil ini dipasaran sila buat laporan ke Jabatan Agama Islam, polis, persatuan pengguna Islam, kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna dan pihak media. Bersama kita menjaga akidah anak-anak kita.
Bagi saya, memang orang kristian banyak lakukan pelbagai cara untuk tarik orang masuk kristian...tapi, cuba tanya diri kita balik, apa yang telah kita lakukan untuk tarik orang non-muslim masuk islam? Dakwah pada mereka? Cerita kat mereka tentang islam? Cerita pada mereka tentang al-Quran? Seperti yang kita sedia maklum 'orang-orang mereka' juga menghafaz al-Quran malah mengkaji lebih dari kita yang beragama ISLAM. Jadi, masihkah kita leka dengan dunia fantasi diri sendiri? Membiarkan mulut terus terkunci... tangan seolah digari.....
Ayuh, saya mengingatkan kepada diri saya sendiri juga menyeru kepada pembaca, selamatkan segalanya sebelum terlambat....

0 Responses So Far:

 
srikandi islam Copyright © 2010 Afaf Theme is Designed by Afiqahafaf Home | RSS Feed | Comment RSS